Colonel Birddog
|
2010-07-30 21:10:06 |
|
| 2 ALL : BM-ID Centre v Česku je dobrou zprávou. Předpokládám, žec soudruh Tamáš se už začal bezhlavě přežírat, aby pak mohl proti tomuto zařízení úspěšně a dlouho hladovět a předpokládám, že soudruzi z KSČM odeslali delegaci do Moskvy, kde v srdečném a soudružském rozhovoru proberou svůj postoj k centru. |
|
|
| Srdečně Tě zdravím Vladimíre. I já jsem četl o zřízení centra v Česku a chtěl jsem to sem napsat. Jsi prostě proklatě rychlejší a to je dobře. Naše vláda má pro příští roky pohodlnou většinu ke schválení a tak se nebojím kličkování, jako to bylo s radarem. Nejdřív ano a pak po povyku protiradarovců ne! Jistě budou zase ječet ale ať! Hezký den Tobě i ostatním na základně přeje Petr. |
Vladimír
|
2010-07-30 10:53:00 |
|
to all - zdravím! Tak jsem se dočetl na Novinkách/seznam.cz, že Česko bude součástí protiraketové obrany USA.Spojené státy potvrdily,že Česko bude součástí protiraketové obrany v Evropě. Pentagon požádal Kongres o prostředky na zřízení centra předběžného varování v Česku.
Podle pátečních Hospodářských novin by centrum mohlo vzniknout ještě letos, jakmile Kongres uvolní požadovanou částku 2,2 milionů dolarů.....
Zástupci Pentagonu byli už v květnu v ČR na obhlídce možných pracovišť.
Náš Indo z toho radost určitě nebude mít, leda že by Amíkům prodával tu svoji velice dobrou slivovici.....
Přeji hezký den! |
Vladimír
|
2010-07-27 19:47:49 |
|
to Bobo - na rozdíl od Vás já mám svůj názor na Mašíny jasně kladný. S Milanem Paumerem jsem se setkal v r. 2008 v Praze na konferenci EU o protikumunistickém odboji a odporu a delší dobu s ním hovořil. V době. kdy oni utíkali, tak StB už měla na svědomí značnou dávku vražd a zavírání nevinných lidí.....sám jsem skončil 7 lety na lágru v Jáchymově, bez majetku a možnosti dalšího studia.
Pokud se týká Kristofovy věty "některá sprostá bezskrupulózní individua", tak tím neměl na mysli slušné lidi, jako tebe či Inda, ale právě takového NEMA alias Poutníka, Petra II alias Rudá ponožka, Nostradáma....abych některé jmenoval, z politiků třeba takového Grebeníčka a spol.....
Pokud se týká mého vyjádření k těm 3 generálům, tak to bych z tvé strany nehodnotil, neboť ta dotyčná vedoucí jejich kanceláře byla podezřelá 5 roků, což se nakonec potvrdilo a tito generálové si před ní buď nedávali pozor na ústa, pracovala s tajnými materiály nejvyššího velení, takže buď spolupracovali nebo byli vyhozeni pro naprostou blbost......taky se do televize neříká vše, co s ostudou naší armády souvisí.........aby mezinárodní ostuda nebyla ještě větší než je, když jsme v NATO !!!!
Mohu se tedy domnívat a je to tedy můj názor, odkud organizace Nezákladnám brala peníze na svoji mohutnou kampaň proti radaru....
Že se někteří návštěvníci těchto stránek nechovají slušně, za to my nemůžeme a mnohokrát jsem tu uveřejnil, že používání anonymizéru tu nevedeme, na což máme právo ochránit svůj WEB.
Až se prokáže, že ti 3 generálové jsou naprosto nevinní a vláda se jim veřejně omluví, že je bezdůvodně vyhodila z armády České republiky, tak se jim i já tady veřejně omluvím!
Chtěl jsi tu mít diskuzi, tak jsem ti odpověděl.
Ještě jednou - měj se hezky. |
|
|
To Vladimíre, zdravím a několik slov na vysvětlenou.
Svůj náhled na mašínovce jsem neuvedl a abych pravdu řekl, nemám ani jednoznačně vyhraněný názor. Vysvětlovat to snad nemusím.
Každopádně vyjádření typu "některá sprostá bezskrupulózní individua" považuji za urážku těch, kteří mají jiný názor, než zde páni Petr a Krištof prezentovali. Chtěl jsem tedy pouze požádat, aby slušnost byla vyžadována oboustranně a . . . a nezlobte se, ale ta mi ze strany zastánců radaru občas chybí.
Ano, Indo je na tomto webu již dlouho. Nenechá si kadit na hlavu, ale vždy píše slušně.
Stejně tak nesouhlasím s občas prezentovanými fakty. Třeba dnes Vy „viz nedávno vyhození 3 generálů z armády pro špionáž ve prospěch Ruska.....“. Ti generálové nebyli přeci vyhozeni pro špionáž, ale proto, že jejich sekretářka byla podezřelá z napojení na ruskou špionáž. To je přeci něco úplně jiného.
A to, že nejsem zablokován?! To je pravda, ale vždyť se zde chovám jako slušný člověk – jak je požadováno v logu stránek. Proč to nedodržují všichni? Ve svém příspěvku jsem přeci žádal zamyšlení nad slušností a seriózností. A nejsem sám. I náhodní návštěvníci webu na to občas upozorňují.
Nějak jsem se rozepsal. Berte tento odstavec jako osobní vzkaz, protože s některými se asi těžko dá něco dělat.
Pěkný den |
Vladimír
|
2010-07-27 15:11:36 |
|
to Bobo - zdravím!
Respektuji, že máš jiný názor než my, co jsme podepsali petici v záhlaví těchto stránek Prozákladnu a protože se chováš slušně, tak tvůj názor zde zůstává. Byljsi omylem blokován a byl jsi odblokován, takže není pravda, že tu opačný názor na tomto webu není žádoucí.
Je ovšem pravda, že zřejmě zkrachovalý politruk Československé lidové armády, vystupující pod nickem NEMO, Poutník a pod., používající anonymizér a který tu kde koho urážel sprostým způsobem, byl oprávněně zablokován a je potlačován všemožnými způsoby a bude tomu i tak nadále, s tím ty nemůžeš nic udělat.
Také je pravda, že se v boji s totalitním režimem Mašínové museli probojovat za svobodou,byť za lidských obětí a také je nezpochybnitelná pravda, že komunisté stovky nevinných lidí popravili, 250 OOO lidí odsoudili k mnohaletým trestům k otrocké práci a pronásledovali přes milion jejich rodinných příslušníků a dodnes za to nebyli aktéři tehdejších monstrprocesů odsouzeni, snad kromě prokurátorky Brožové, která má na rozíl od těch tehdy odsouzených fešácké vězení!!!!!!!
Nejenom ty, ale na př. Indo tu píše své názory veřejně již více jak 3 roky......
Také je pravda, že se to tu zamořené ruskými špiony, kteří využívají jako páté kolony bývalé komunisty a bývalé či ještě jsoucí důstojníky naší armády, kteří dělají propagandu proti radaru u nás, i proti tomuto webu......viz nedávno vyhození 3 generálů z armády pro špionáž ve prospěch Ruska.....
Ty máš tedy svůj názor, který tu svobodně prezentuješ, tak tu neobhajuj lidi oprávněně zablokované....
Přeji ti příjemné další dny se sluníčkem a příjemné teplotě! |
Kristof
|
2010-07-27 14:14:45 |
|
To Bobo: Žádný, tedy ani opačný, názor není na tomto webu žádným způsobem potlačován ani cejchován, nechutné a sprosté výpady jsou pak nazývány pravým jménem.
Apropos - mezi lidmi není jednoznačný názor absolutně na COKOLIV! |
|
|
Mezi lidmi není jednoznačný názor na činnost mašínovců a tedy i p. Paumera. Každý má nárok na svůj názor a za ten opačný by neměl být v otevřené a zejména slušné diskusi cejchován způsobem, jak je to předvedeno v předcházejících příspěvcích. Potvrzuje to již několikrát uvedené. OPAČNÝ NÁZOR NENÍ NA TOMTO WEBU ŽÁDOUCÍ a je potlačován všemožnými způsoby.
Pánové, zamyslete se!
Pěkný den všem slušně diskutujícím. |
Kristof
|
2010-07-27 09:13:49 |
|
To Petr: Je dobře, pokud v tomto směru bude premiér Nečas pokračovat ve stopách expremiéra Topolánka, protože je naprosto ostudné, jak jsou dodnes v tomto státě vyzdvihování všelijací bezvýznamní zpěváčci a "herečky", a nejstatečnější osobnosti tohoto národa umírají v zapomenutí. A to již ani nechci připomínat, že některá sprostá bezskrupulózní individua dokonce špiní jejich památku svými zbabělými výpady.
Přeji krásný den. |
|
|
Dobrý večer na základně. Právě jsem si na www.novinky.cz přečetl:
Premiér Petr Nečas by se rád zúčastnil pohřbu člena skupiny bratří Mašínů Milana Paumera. Rozhodnutí předsedy vlády bude záviset na pracovních povinnostech.
Jen tak dál pane premiére a díky!
Pozdrav všem přátelům na základně posílá Petr. |
|
|
| Ahoj Vladimíre. Poutník, Nemo a jim podobní mě nemůžou urazit. Musel bych se nad sebou zamyslet, pokud by se mnou v něčem souhlasili. Měj se fajn a snad někdy zase popovídáme. Pozdrav posádce posílá Petr. |
Vladimír
|
2010-07-25 22:06:05 |
|
to Kristof + Petr - zdravím!
Poutník alias Nemo nás označil za svině, což je mu podobné, nic jiného od něho nelze očekávat! Nemá cenu na něj reagovat, nechte ho vyhnít!! |
|
|
| Dobrý večer na základně. Kristofe,obdivuji Tě, že jsi schopen stále odpovídat na sprostosti z druhého břehu. Já je již dávno vůbec nečtu. Debata ve stylu "pes jitrničku sežral" mě definitivně přestala bavit již dávno. Co se týká pana Paumera: i já se před ním v úctě skláním. Kdyby byla v té době většina lidí jako on, České země by neprožily hroznou dobu temna s hrůzovládou rudých příšer! Zdravím celou osádku základny, Petr. |
Kristof
|
2010-07-24 19:46:33 |
|
| To Poutník: Já jen nechápu, Poutníku, proč sis dal tolik námahy s tím, abys zde naházel celé tuny myšlenkových perel takové svini, jako jsem já. Polemizovat s tebou nebudu, jako svině toho nejsem schopen, proto jen doufám, že tento výstup byl na tvé pouti ke světlým zítřkům poslední zastávkou na tomto webu. Šťastnou cestu a pozdravuj v pekle. |
Poutník
|
2010-07-24 15:19:44 |
|
Petře, stačí se dívat na pořad televize BBC Tajné války CIA. Tam jsou všechna svinstva CIA i jiných tajných služeb popsána často přímými účastníky. To by ti teprve šel mráz po zádech! Nebo by se ti líbilo, aby jedna strana měla zavázané oči a druhá měla lupu i dalekohled?
Krištofe, proč ti vadí rozšíření pravomocí FSB? Jak to fungovalo s „neamerickou činností“ Američanů? A co současná legislativa, umožňující stíhat každého „podezřelého“ z terorizmu? Spočítej si, kolik „podezřelých už bylo po mnohaletém vězení propuštěno z Guantánama. A pojem zdvojnásobení výdajů neříká vůbec nic, jak vám vysvětlil Indo. i Bobo vám to naznačil. Podle mne úplně zbytečně – házení perel sviním.
S tím koresponduje i oplakávání vraha Paumera, zatímco ti, co si brání svoji zemi a svoje náboženství jsou pro tebe teroristé. Jste pokrytci!!!
Vladimíre, nezapomeň to smazat, protože to není z vaší kuchyně.
|
Kristof
|
2010-07-23 12:13:25 |
|
To All: Ač nerad, musím zde vzpomenout, že včera po těžké nemoci zemřel hrdina Milan Paumer. Byl to jeden z mála skutečných mužů, který se postavil se zbraní v ruce proti zotročení tehdejšímu bolševickému režimu.
Hluboce se ukláním a vzdávám čest jeho památce. |
Kristof
|
2010-07-22 14:56:23 |
|
To Indo & Bobo: Vaše starostlivost o bezpečnost Ruska je až dojemná. Nikdo mu přece neupírá právo na obranu a ať se klidně spánembohem nechá už podruhé "uzbrojit". Já jen tvrdím, že Rusko není nikým ohrožováno, i když do budoucna se mohou rýsovat jistá "nedorozumění" s expandující Čínou. Pouze jsem vyjádřil svůj podiv nad dialektickým čarováním s pojmy, které v následujícím příspěvku neváhal Indo ještě rozvést do veselého příkladu.
Nu což, meruňkovici to možná svědčí, mně však nikoliv, a to jedu za chvíli do práce.
Tak hezký den a s těmi ovocnými destiláty ve spojení se sluníčkem opatrně! |
|
|
No já si myslím, že pokud máme hovořit o nárůstu výdajů v násobcích, tak je vždy třeba vzít v úvahu výchozí úroveň.
Pokud já dlouhé roky vynakládám na obranu svého bydlení jen občasnou výrobu náhradního klíče a jednou za deset let výměna zámku a pak se rozhodnu, že letos si nechám vyměnit zárubně a bezpečnostní dveře, tak své průměrné výdaje "na obranu" nejen zdvojnásobím, já je zvýším řádově a přitom nebudou ani takové, jako věnuje třeba majitel domku na ochranu svého majetku.
Takže pojem "zdvojnásobit výdaje na obranu" - potažmo na zbrojení mne zas až tak moc neomračuje ...
Ale s tím vedrem je to už na pováženou - jediné čemu to svědčí jsou zatím marhule - zrají, padají do bečky a jen se modlím, aby nepřišly kroupy ...
Bylo by po meruňkovici ...
Švestek je nějak pomálu ... |
|
|
Na tom, že se Rusko rozhodlo zvýšit výdaje do přezbrojení armády není přeci nic podivného. Srovnejte si výdaje na zbrojení USA a Ruska a pak zde vyjadřujte údiv či znepokojení.
Rusko je schopno vyrobit zbraně, které odpovídají současnému trendu, ale doposud vázlo jejich zavedení do výzbroje. Má ale snad stejná práva na obranu, jako třeba USA – a výdaje zvyšují pouze dvojnásobně. I tak jsou tyto finanční náklady zlomkem v porovnání s výdaji USA.
Pěkný den. |
Kristof
|
2010-07-21 16:11:21 |
|
To Indo: K tomu mohu pouze dodat, že shledávám dosti velký rozdíl ve významu slov "trochu víc prostředků", jak uvádíš Ty, respektive "téměř zdvojnásobit objem finančních prostředků", jak praví Popovkin.
Nevím o žádných politicích, kteří by chtěli smést Rusko z povrchu, ale pravdu máš v tom, že je skutečně zase obrovský hic... |
|
|
Zdar Kristofe - já myslím, že je dobře, když Rusko věnuje trochu ví prostředků na náhradu svých "dřevotřískových raket" (jak nás pravidelně informuje Colonel) za nějaké lepší - použitelné - zbraně.
Slabost Ruska by mohla některé nezodpovědné politiky svést k mylnému názoru, ža je možné Rusko smést z povrchu jedním preventivním úderem z bezprostřední blízkosti ...
Už je zas děsnej hic ... |
|
|
| Ahoj Kristofe, jde z těch zpráv ze svobodného světa (zatím ještě svobodného) mráz po zádech. Měj se fajn, dobrou noc Ti přeje Petr. |
Kristof
|
2010-07-19 20:27:35 |
|
To Petr:
Rusko: Rozšíření pravomocí FSB umožní "boj proti zastáncům jiných názorů" vydáno: 2010-07-19 00:36:31
Poslanci ruské Státní dumy přijali zákon rozšiřující pravomoci Federální bezpečnostní služby (FSB). Ta bude moci libovolnému občanovi udělit "oficiální varování" za "činnost vytvářející podmínky ke spáchání trestného činu". Opoziční strana Jabloko i ruští obránci lidských práv jsou přesvědčeni, že tohoto institutu bude využito k zastrašování lidí. Po výstraze za činnost "ohrožující národní bezpečnost" může následovat pokuta nebo vězení. ..
Rusko hodlá zdvojnásobit výdaje na nákup zbraní (19.07.2010 17:45 ) vydáno: 2010-07-19 18:10:05
Moskva/Farnborough - Rusko chce proti původním plánům téměř zdvojnásobit objem finančních prostředků, které v letech 2011-2020 uvolní na přezbrojení své armády. Oznámila to dnes ruská média s odvoláním na prvního náměstka ruského ministra obrany Vladimira Popovkina.
To jsou jen dvě namátkou vybrané zprávy, které dnes vydaly světové agentury. Co na to říci? No že těch amerických tajných služeb je pořád ještě málo!!!
Přeji krásný večer. |
|
|
Dobré odpoledne na základně.
Americké tajné služby se prý vymykají kontrole (Washington Post). Již mnoho let, pseudohumanistickými aktivitami levicových politiků zmrzačené tajné služby USA, by snad mohly (nedej Bože) v budoucnosti dokonce zabránit dalšímu 11. září! To se musí zlikvidovat!! Vláda Baracka Obamy si je ovšem těchto „problémů“ vědoma a snaží se najít řešení. Je přece nutné, aby teroristé v USA měli klídek na svojí záslužnou práci (vraždění). Drzý ministr obrany Robert Gates podle washingtonského deníku nemá pocit, že by vládní byrokracie nebo soukromé zpravodajské agentury narostly do takových rozměrů, že by bylo obtížné je zvládat. Kéž by bylo více Gatesů!
Hezký den přátelům na základně přeje Petr. |
Skleník
|
2010-07-13 22:29:57 |
|
Colonel Birddog: Tak, Stalinovu škrabošku jsem neuzřel. A jelikož jsem také proti radaru, tak jsem se aj mírně urazil.
vladimír: Tak, to tvrzení jsem vydedukoval z prvního Vašeho příspěvku, jenž jsem četl. I když je pravdou, že bych se měl omluvit. Trošku jsem přeháněl.
Ale budu se sem na Vás občas chodit koukat a odpovídat na otázečky. :-)
Pozdravy vyřídím... |
vladimír
|
2010-07-13 14:05:35 |
|
to Skleník - zdravím! Nevím, kde jsi vzal své tvrzení, že já vše, co se ke mě dostane, že zkresluji ?
No nic, napsal jsi svůj názor, trochu jsi se zasmál, polemizovat s námi nechceš, tak Ti děkujeme, že nás zase opouštíš. Přeji ti hezké dny a pozdravuji všechny dobré lidi na Rakovnicku. |
Colonel Birddog
|
2010-07-13 09:03:09 |
|
| 2 Skleník : milý Skleníku, když se podíváš jaká "sešlost" bojovala proti radaru ( klikni na úvodní stránku ), tak pochopíš. Za těmi "honosnými" názvy uzřeš škrabošku Stalina. |
Skleník
|
2010-07-13 00:14:39 |
|
Krásný den vinčuji.
Přiznám se, že jsem odkaz na tuto stránku dostal, abych se měl čemu zasmát. Povím příteli, že se mu jeho záměr zdařil.
Přiznám se, že jsem hádavý člověk. A obvykle pokud s něčím nesouhlasím, dávám si práci vypsat dosti podrobně své postoje i s patřičnou argumentací. Vás toho ušetřím. Ani ne proto, že by ve zdejších textech nebyly snadné cíle pro mé vyvracení. Ale proto, že zde pro to není atmosféra. Když jsem četl jeden z článků, dozvěděl jsem se, že názor komunistů není názor. Nejsem komunistou, ale ani stoupencem totalitní a neplulativní společnosti (potažmo pak i diskuze) a proto jsem tím byl silně znechucen. A když se podívám do diskuze Colonel Birddog obviňuje každéh, kdo s ním nesouhlasí z komunismu a dosti podle jej osočuje.
Do toho tady nějaký Vladimír vesele zkresluje všechni informace, co se jen k němu donesli.
Sem psát příspěvky o technických a vojensko-politických záležitostech nemá dle mého soudu smysl. |
|
|
Zdar Vladimíre - no, pokud dobře čtu ty zprávy, tak to Medvedev zdaleka tak jednoznačně neřekl - abych to ocitoval: "Írán se blíží ke stavu, který může být v zásadě využit pro výrobu jaderných zbraní"
to ostatní je jen výklad jeho slov některými novináři ...
Mám za to, že "ty protirakety SM-3 a Patrioty III jsou u nás" zbytečné, tedy - pokud se nechystáme na válku s Ruskem ...
Irán se na nás může vykašlat, když má v regionu svého nepřítele č. 1 - Israel, který je neustále připraven je napadnout a použít třeba i své utajované jaderné zbraně.
Irán ty jaderné zbraně ještě nemá a kdyby, tak v regionu již dávno není první ...
A že se to pohne k lepšímu? - no to uvidíme - zatím jen vnímám návrhy na jedinou DPH 19% i na chleba a rohlíky, na stokorunový poplatek za den v nemocnici, na to aby zaměstnavatel platil dvanáct dní nemocenské, vyšší spoluúčast nemocných na lécích ...
A do toho snaha pozvat sem američany, aby svojí přítomností pomohli konzervovat dosažený stav ...
Máš pravdu - nesouhlasím s tím, ale lidi si ve volbách dobrovolně a s vědomím co činí vybrali a já to respektuji ...
Měli bychom něc udělat se srazem, hned jak povolí ta strašná vedra ...
Já teď jezdím co dva týdny do okolí Opavy a tak bychom to mohli někdy spojit ...
Když tak mi dej vědět na majl ... |
Vladimír
|
2010-07-12 18:32:07 |
|
to Indo - zdravím!
Tak i Medvěděv přiznal. že Irán se blíží k jaderné zbrani velice rychle, takže tvoje pacifistické předpovědi, že se tak nestane, nebyly pravdivé!!!!
Jsem pro okamžité naplnění smluv ratifikací v parlamentu a pro rychlé budování obrany budováním protiraketových vojsk u nás!!
Ty protirakety SM-3 a Patrioty III jsou u nás nutností!
Věřím, že se vše nyní pohne k lepšímu, i když ty s tím nesouhlasíš!
Jinak přeji hezký den. |
|
|
Zdar Coloneli,
To, že "ti rudí starostovští parchanti chtěli blokovat radar nezávisle na tom, zda něco dostanou či ne" je spíše ctí. Aspoň je vidět, že se nedají koupit (aspoň ne za tak málo ...).
A co se ti vlastně nelíbí, že se přihlásili o to, co jim bylo slíbeno - bez vazby na radar? no jo - je vidět, že ta předchozí garnitura (i se "spícím Charliem" jako ministrem zahraničí) byla pěkně vykutálená - ostatně - dva důležití protagonisté pochybné Topolánkovic vlády budou i v té nadcházející - bude zachována kontinuita - jak ve vytváření dluhů, tak i v zaprodávání této země cizím velmocem ...
|
Colonel Birddog
|
2010-07-11 21:54:17 |
|
| 2 Leonid Iljič Indo : jakýkoliv příslib čehokoliv je zcela nesystémový. Ti rudí starostovští parchanti chtěli blokovat radar nezávisle na tom, zda něco dostanou či ne. Mnozí jsou bývalými lampasáky z Jinecké posádky. Infrastruktura na místě ( kolem Brd ) je O.K. Aspoň tedy odpovídá standardům této země. Jediné, co by stálo za to postavit, jsou lepší silnice, které povedou k základně. Ostatně, její provoz bude generovat místní rozvoj automaticky - bez peněz daňových poplatníků. |
|
|
k 2010-07-09 12:10:12
Zdravím, pokud se dobře pamatuji, tak tehdejší pan premiér výslovně uvedl, že finance do regionu půjdou bez ohledu na to, zda tam radar bude či nikoli, protože tam je zanedbaná infrastruktura a že to cítí jako dluh společnosti vůči nim.
Projevy Topolánka a ostatních k této "kauze" si můžete najít na internetu.
Jen zlostný, závistivý a nepřející člověk se může radovat z toho, že některému regionu se nedostávají prostředky na obnovu.
Takoví lidé byli za minulého režimu ti nejhorší a napáchali nejvíce zla - poučeni minulými léty bychom se takových měli umět efektivně zbavit dříve, než začnou páchat další zlo. |
|
|
Dobrý večer.Uspokojivá zpráva: New York - Rada bezpečnosti OSN dnes odsoudila březnový "útok vedoucí k potopení" jihokorejské hlídkové fregaty Čchonan, na jejíž palubě zahynulo 46 námořníků.
No konečně! Dobrou noc přeje Petr. |
Colonel Birddog
|
2010-07-09 22:26:52 |
|
| 2 ALL : ohledně polských SM-3 a jejich navádění bude mít zajisté fundované informace Lt.Gen.Pegeucko z partnerské Palby. General, až k nám jukneš a budeš-li mít čas a chutˇ, zanech pár stručných informací. Aby je L.I.Indo mohl za pirožek obratem doručit továriščům z KGB. Když tak sleduji cvrkot kolem špionů - nebylo by jednodušší, kdyby Obama rovnou vstoupil do FSB a Hillary do GRU ? |
|
|
| Z dnešních LN: Pan starosta Neoral z Troskavce se vzteká, že mu netečou penízky, které byly přislíbeny za radar. To jsou věci! Proti radaru bojoval jako lev, ten mu nevoněl. Penízky za něj by mu ovšem vůbec nesmrděly. Člověk se stále setkává s odpornou drzostí. Byl bych rád, kdyby obce dostaly všechno slíbené, jen by musel stát ten radar. Snad jednou budou mít nárok! Zdravím posádku základny Petr. |
|
|
Zdravím Coloneli - co mi to zas podsouváš za úvahy? Kde píši, že ti lidé narychlo posbíraní v USA byli nevinní nebo že nebyli špióni? Buď si vymýšlíš, nebo nehorázně lžeš. Já jsem napsal - cituji: "... narychlo posbírali pár malých ryb, aby je mohli nabídnout jako protihodnotu ..." - a to je něco úplně jiného, než mi podsouváš ty - ve snaze urazit neváháš ani lhát.
Ale i tak ti přeji hezký slunečný víkend s teplotami kolem 35°C a více ... Schladit se můžeš na priglu nebo ve vaně ... |
|
|
To Vladimíre, zdravím Vás, ale bohužel si neodpustím několik poznámek.
To, že se Polsko rozhodlo změnit smlouvu a umístit na svém území rakety SM-3, je výhradní rozhodovací právo tohoto státu, byť si dovolím vyslovit svůj ryze osobní názor, že se jedná o tzv. „řitní alpinismus“. Ještě uvedu, že nejnovější hodnocení úspěšnosti zásahů těchto antiraket se nadmíru podobá hodnocení úspěšnosti prostředků PATRIOT v Perském zálivu proti raketám SCUD. A opět je za tím Pentagon – kdo jiný.
Mne však více trápí to, kam se umístí radar pro antirakety SM-3 a s jakým typem radaru se vlastně počítá? Technické parametry střely SM-3 spolu s uvažovaným prostorem rozmístění na polském území sice vylučují radar v Brdech, ale u naší politické scény se občan může dočkat lecjakého překvapení – v posledních letech většinou nemilého.
Asi jsem Vás moc nepotěšil, ale já svůj postoj vůči radaru nezměním. I tak přeji pěkné letní dny i noci. |
Colonel Birddog
|
2010-07-08 22:24:43 |
|
| 2 Leonid Iljič Indo : a když tedy ruští špioni v USA nebyli špiony, proč tedy Rusko a USA jednají o výměně agentů ? Podle Indovy logiky tedy USA právě vyměňují pár nevinných lidí za pár agentů Západu, které chytili Rusáci. Opravdu velmi "logické". |
|
|
Zdar Coloneli - inu, každý máme své instrukce ...
Ale o průšvihy Ruska se starat nemusím - oni si je dovedou vyřídit sami. To amíci jsou jiní kofři - aby dostali domů své špiony chycené v Rusku, tak narychlo posbírali pár malých ryb, aby je mohli nabídnout jako protihodnotu ...
A Rusi se jich chtějí zbavit, tak na to přistoupí - údajně prý ale jen tehdy, když jim amíci zaplatí cestu první třídou až do Ruska - jinak si je tam mají nechat ... |
Colonel Birddog
|
2010-07-05 00:04:44 |
|
| 2 Mjr. Kris : Dear Deputy, továrišč Indo má v popisu rabóty minimalizovat průšvihy Rusa všeho druhu. Ostatně, na pravdu od Rusů se často musí čekat velice dlouho, v případě Katyně to bylo "pouze" půl století.... |
Vladimír
|
2010-07-03 20:04:28 |
|
to all - všechny Vás zdravím!
V Polsku změnili smlouvy s USA o protiraketové obraně, takže budou v Polsku během několika let umístěny antirakety SM-3
Indovi to nějak nevychází ty předpovědi o vítězství levice a zrušení podepsaných smluv s USA, naopak se dočká předělaných smluv a jejich ratifikace!
Všechny ty průzkumy veřejného mínění proti základně byly zfalšované stejně jako ty volební!! Kdo je platil? Kdo financoval Humanistickou stranu soudruha Tamáše a Ne základnám?!!
Nakonec se třeba dokáže, že to financovala ruská rozvědka, jak jsme to my předpokládali!!! Podle BIS tu řádí jak černá ruka!
Přeji příjemný prodloužený Weekend! |
Kristof
|
2010-07-03 18:51:00 |
|
To Indo: Tvůj styl převyprávění skutečností do tvaru, který Ti vyhovuje, je vážně pozoruhodný a zábavný.
A teď jak je to doopravdy: Jedna ze zadržených, novinářka Vicky Pelaezová, bude (tedy ne že byla, jak uvádíš) propuštěna z vazby, pokud složí kauci 250000 US dolarů. Stane se tak proto, že jako jediná je občankou USA a jako jediná neprošla výcvikem ruských tajných služeb. Současně bude muset dodržovat podmínky domácího vězení.
Hle, najednou zde máme úplně jiný příběh, ale koho by to zajímalo, že? A ta ostuda? Ta rozhodně menší nebude, jenže na rozdíl od Tvého vroucného přání je to ostuda pro Rusko. |
|
|
Tak prvního z deseti ruských nebezpečných špionů už amíci propustili.
Pak budou následovat další - hezky potichu, aby ta ostuda byla co nejmenší. |
Kristof
|
2010-07-01 12:29:53 |
|
To Colonel Birddog: Já se domnívám, Coloneli, že protiraketová obrana v té podobě s "brdským" radarem byla definitivně odpískána, a to i v případě, že by Obama prozřel, nebo až bude zvolen nový prezident USA, hoden tohoto úřadu. Vývoj v této oblasti byl nasměrován definitivně trochu jiným směrem, nedovedu posoudit, jestli je to dobře, ale rozhodně věřím, že zvolená cesta bude efektivní a minulý nedokončený projekt přinejmenším plně nahradí. To vše neznamená, že by ČR měla ztratit ve společné obranné politice svou roli, naopak by měla usilovat o významný podíl na nových projektech, k čemuž mohou být už podepsané smlouvy dobrým základem.
To je můj názor a ačkoliv jsem velmi preferoval systém s radarem v Brdech, tento už zřejmě zůstane pouhým symbolem našeho úsilí o zařazení ČR na významné místo ve společné obraně. Jistě dostaneme jiné příležitosti dokázat, nakolik to euroatlantské společenství bereme vážně. Významným krokem by bylo umístění jakékoliv americké posádky na našem území.
Přeji nádherný letní den. |
Colonel Birddog
|
2010-07-01 10:03:06 |
|
| 2 Mjr. Vladimír : Dear Deputy, smlouvy mezi U.S.A. a ČR o radaru jsou podepsány a platí. Koalice PRO RADAR má 118 hlasů v Parlamentu. Může ji ratifikovat bez problémů a pak se může začít stavět. Ještě by stačilo přesvědčit Obamu, aby začal jednat tam, kde G.W.Bushovi skončilo volební období. Možná, že i takového spáče jako Obamu probudí těch jedenáct ruských špionů ve Washingtonu D.C. a to severokorejské torpédo, popř. "úspěchy" Iránu v "mírovém" jaderném výzkumu. |
|
|
Zdar Coloneli - no to ti trvalo, než jsi přišel na to, kdo mne sem na tyto stránky poslal - kdybys věděl, kolik se za to platí, tak bys závistí celý zčervenal ... a dal se ke komunistům ...
ale i tak ti přeji příjemné léto ... |
Kristof
|
2010-06-30 11:53:05 |
|
To All: Zdravím všechny přátele, zdravím také ty ostatní. Případ nedávno zadržených ruských špiónů v USA mne probudil z mlčenlivosti. Uvědomme si, že skutečným vládcem Ruska je profesionální špión nejvyšší třídy, jenž navíc nikdy neskrýval ambice obnovit ruské (dříve sovětské) impérium do podoby světové supervelmoci. Po celém světě celá léta buduje špionážní sítě, zatímco navenek vysílá reprezentovat Rusko svého panáčka, bodrého mužíčka Medveděva s širokým úsměvem a otevřenou náručí. S tím si pak notuje dětinsky naivní americký prezident, aniž by si uvědomoval, že řídí svou zemi, a s ní celý demokratický svět, směrem k záhubě. Naštěstí alespoň americké tajné služby tentokrát pracovaly precizně a díky tomu došlo k odhalení. Ono totiž tak nejde o těch pár špiónů, ale o odhalení principů chování Ruska na mezinárodním poli, které se od dob SSSR vůbec nezměnilo, a ani změnit nemohlo, když si uvědomíme, kdo to v Moskvě tahá za provázky.
Proto bych doporučoval co nejvyšší obezřetnost, u nás se stále jedná o Temelínu, letišti a dalších možná méně viditelných akcích, kde by Rusové tak rádi zaťali svůj pařát a rozšířili vliv svého impéria.
Jednou z možností, jak těmto choutkám učinit přítrž, je umístění alespoň symbolické posádky US ARMY na území ČR, čímž by bylo Rusku dostatečně zřetelně naznačeno, kde končí hranice jeho vlivu.
Nepsal jsem tady dost dlouho, tak jsem toho napsal hned trochu víc - ostatně, nikdo není povinen to číst.
Zdravím všechny slušné lidi a přeji krásné léto.
|
Vladimír
|
2010-06-30 10:23:12 |
|
to all - zdravím! USA provedly na Havaji již sedmou úspěšnou zkoušku sestřelení rakety krátkého doletu antiraketou! Posádka u antirakety nevěděla, kdy poletí zkušební raketa krátkého doletu a setřelili ji do 5 minut!
O tyto antirakety by se měla zajímat naše armáda, až se budou ratifikovat v parlamentu již podepsané smlouvy......
to Indo - až to vše proběhne, tak mám strach o tvé zdraví, moc nepij tu svoji slivovici ze smutku.... |
Colonel Birddog
|
2010-06-30 08:03:57 |
|
| 2 expert Indo : podle Tvých dosavadních technických "expertíz" předpokládám, že nám brzy napíšeš, že to torpédo se vymklo kontrole Bundesmarine v Kielské zátoce, obeplulo půl světa a pak nááááhodně explodovalo pod jihokorejskou fregatou.... |